forts.

Hej, hej,

jag tänkte bara fortsätta med de bilder från förra veckan som jag inte fick med igår. Så kan jag ju samtidigt passa på att ge lite information om vikt och längd. Vi var på åttamånaderskoll på BVC idag:

Längd: 76 cm
Vikt. 10 900 gr
Huvudomfång: 45,7 cm

Alltså har viktkurvan planat ut betydligt - för två månader sedan vägde han 10 060 gr. Fast det är svårt att se, jag tycker fortfarande han är väldigt "go" i hullet...


image140

Erik är redo för allt slags höstväder.

Erik is prepared for all kinds of autumn weather.



image141
Han är liksom alltid på väg nuförtiden, svårt att hinna med ibland. Armarna är inte tillräckligt långa. Men visst är det en gosig kille? Nu ska jag gå in och pussa på honom där han ligger och snarkar bland lakanen. Godnatt!
He's always on his way nowadays, it's hard to keep up with him sometimes. My arms aren't long enough. But he sure is cute ain't he? Now I'm gonna go and cuddle up beside him in bed. Good night!


Kommentarer
Postat av: moster sophie

ah titta du star ju nastan sjalv! miss u

2007-10-13 @ 07:29:14
Postat av: Helena, Max och Moa

Hmmm, vi har inte varit och vägt oss sen 12-månaderskontrollen och vad jag vet så är nästa tid inte förrän 1½-årskontrollen. Men jag tror att jag ska smyga dit och väga någon gång innan dess, blir ju nyfiken nu när jag ser vad "lillkillen" väger... ;-)
Sköt om er!
Kram från Töjringe!

2007-10-16 @ 19:30:02
URL: http://pillanopuh.blogg.se
Postat av: Helena, Max och Moa

Hej!
Det hade varit jättekul om vi hann ses en liten sväng. Lördag tror jag blir tajt, men eventuellt på söndag. Jag hör av mig i så fall.
Kram!

2007-10-25 @ 21:02:37
URL: http://pillanopuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0