febrigt

Ja så här kan man sammanfatta förra veckan.
Hög feber och väldigt tjockt snor som fullkomligt dränkte vår lilla kille, och vi vadade runt i snutna papperstussar och alvedon, Byggar Bob gick på högvarv, och jag tror vi läste "Ludde lagar soppa"  150 gånger för det var allt vad lillen orkade med. Stackaren!

Men vi ska inte klaga, det var vår första sjuka vecka sedan vi började dagis och jag var beredd på många fler. Idag var det dags för dagis igen och Erik tyckte det var roligt att komma dit men ville inte att jag skulle gå...
Förhoppningsvis går det lättare imorgon.

Och allt läsande av "Ludde lagar soppa" har satt sina spår, när jag var med Erik i järnaffären i eftermiddag för att köpa spik utropa han glatt "Laga soppa!!" - och mycket riktigt kommer ju Räven med en spik till Ludde som han tycker han ska koka soppa på: Spiksoppa!

Och idag skulle jag ju gärna vilja ha lagt ut lite bilder från våra skånedagar, men jag har ju fortfarande ingen kamera så jag får förlita mig på andras bilder. Veckans rekommendation är som tidigare tvillingarns blogg. pillanopuh.blogg.se där man kan se de små sötnosarna tillsammans. Och så kan man passa på att se alla andra fina bilder på Tyringekussarna! Och jag ska försöka komma iväg och köpa ny så fort ny lön kommer så att vi kan hålla sidan up-to-date på alla plan. Men här kommer iaf några bilder från helgen som jag tog med Fredricks kamera.



Erik busar i den nya sängen - mina damer och herrar vi har nu 160 cm att vältra oss på!
Erik's playing around in our new bed - ladies and gents, we now have 160 cm to sleep on.



Jag vill upp!
Lift me up!



Vi leker bäbis i magen - Erik är väldigt intresserad av bäbis i magen just nu. Här har han stoppat in en liten nalle under tröjan.
Erik's stuffed a teddybear under his shirt pretending he's carrying a baby. He's very into this right now, talk's about "baby in the tummy" all the time.



Och så vår fining i närbild.
And then a close-up on our sweetheart.


kärlek/love


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nutte vad söööt,, hihi

2008-11-24 @ 17:01:54
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0