bara en bild

Kära familj och vänner,

det är alldeles försent och jag borde gå och lägga mig. men jag har så dåligt samvete över den här sidan som aldrig får några nya fina bilder på barnen. Fast jag fotar ganska mkt faktiskt... Så här kommer lite ögongodis, i väntan på att jag ska få en sådär lugn och härlig kväll då jag kan sätta mig och sortera bland alla bilder och skriva massor om hur de fina barnen växer och frodas. Karin som mest övar sig på att sitta hela dagarna och Erik som har så mycket roliga och finurliga funderingar om stort och smått.



Erik ska bli pirat när han blir stor!
Erik is going to be a pirate when he grows up!



Karins allra första sittförsök på egen hand. 2 oktober - ja, jag vet att det är länge sedan.
Karin's very first attempt at sitting by herself. October 2nd - and yes, I know it's a long time ago.



Busungar!
Wild kids!



Karin smakar på Pluto.
Karin gets to know Pluto.




Vi leker "arga leken". Detta är Eriks argaste min.
We play "the angry game". This is Erik's most angry-looking face.



Och här är Karins...
And this is Karin's...



En "fining" på väg ut till Lännersta för att "pyssla med båten" två söndagar sedan.
A pretty sight. On our way out to do some work at the boat, a cool sunday two weeks ago.



Och på min andra sida satt den här "finingen". Jag är lyckligt lottad.
And on my other side was this pretty boy. I'm a lucky one.


godnatt!
good night!

Kommentarer
Postat av: karolina

UNDERBARA!!!! Ses i eftermiddag! Kramar

2010-10-25 @ 11:35:15
Postat av: karolina

UNDERBARA!!!

Ses i eftermiddag!

Kramar

2010-10-25 @ 12:02:15
Postat av: Anonym

haha, såg inte den gamla kommentaren så jag skrev om den. dubbelt så underbara!!! :)

2010-10-25 @ 12:03:19
Postat av: Mormor

Hälsning från en stolt mormor till finingarna

2010-10-28 @ 08:46:06
Postat av: Helena

Sötnosar!

2010-10-28 @ 09:35:00
URL: http://pillanopuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0